| BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR | wetham ne istediniz lan çocukluğumdan. | süperstar oha nabtın süperstar sen nasıl bi işsizsin öyle habire onumu oynan yahı | süperstar beyler mobilde oynuyorum işszilikten ne kadar oynadıysam artık 43 yaşında geldim jübile yaptım bütün lüks eşyalarını aldım işin sırrı falso kramponunda alırsanız içinden geçiyorsunuz | berkan ben bu oyunu mobilde 8 sezon sonra jübile yaptım ama bigisayarda birz zor oluyor | XXLARGE hasan new star soccer işte | hasan oyunun asıl adı NSS mobilde oynayabilirsiniz orda Türk de olabiliyosunuz | mustafa oyun flash oyunu açılması için flasha izin vermelisiniz | amed oyun kuzusu bende oyunu oynamak istiyordum yorumlarınızı görünce bende oynamak istedim ama oyun açılmıyor | BJK NİCEEEE | | YORUM YAP / Diğer Yorumlara Bak |
|
| |
|