| BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR |
TRuykutepe yaoımcı bu seferde baş aşağı kapılar ı koymuş yapımcının kafasına kan gitmiyomu karakter e bişi olabilir diye neyse ama oyun yine güzel olmuş kedimizi alıp kapıya giiyoruz bu güzel deeeee tamam 2. ci oyunda ayağımıza yapıştırıcı sürdük diyelim ayyakkabıya nasıl sürüyoz |
13. bölümü geçen varmı |
anıl çankaya knkalar 12. bilümü geçen var mııııııııııııııı????? |
mustafa yusuf pişkin 13 nasıl beyler bayanlar |
doubleking abi 12. bölümü geçen varmııııııı :ppppp |
Deniz Çağlar ben geçtim abi |
iremm kapıyı nasıl açıcamı anlamadm yardım edermisiniz? |
hafız polat abi 20. bolumu gecen varmı |
ahmet yücelkan çok kolay bitirdim |
| YORUM YAP / Diğer Yorumlara Bak |